צילום לאירועים וחתונות

מתחתנים? יש לכם אירוע משמח? רוצים שיישארו לכם הזיכרונות הכי מושלמים מהאירוע המרגש שלכם? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על צילום לאירועים וחתונות, כך שתבטיחו לכם את התיעוד המושלם.

בחרו את הצלם המושלם
לבחור צלם לחתונה שלכם יכולה להיות משימה קשה ומורכבת. ישנם סוגים שונים של צלמים לאירועים וכל אחד מצלם ועורך את התמונות בסגנונות משלו. על מנת למצוא צלם סטילס לחתונה שיהיה בדיוק בשבילכם, כדאי שתחפשו ותבדקו כמה אפשרויות של צלמים. התחילו בחיפוש המלצה על צלם לחתונה, שאלו אנשים שאתם מכירים שהתחתנו לאחרונה, בדקו בקבוצות מתחתנים ברשתות ואפילו חפשו באינטרנט – צלם מקצועי לחתונה – ועברו על התוצאות. הסתכלו בתיקי עבודות של הצלמים שמצאתם ודברו איתם על מחירים ומה הם יכולים לתת לכם. חשוב שתבחרו את הצלם שהכי מצא חן בעיניכם כך שאחר כך כשתסתכלו באלבום התמונות תאהבו את מה שאתם רואים. חשוב גם שתרגישו בנוח עם הצלם כי הוא ילווה אתכם לאורך כל היום המיוחד שלכם.

 

אל תשכחו גם וידאו וסרטונים
צלם לאירועים זה הכרחי אבל חשוב לדאוג גם שיהיה צלם וידאו לחתונה. התמונות הן תיעוד מושלם לחתונה שלכם, אבל הן לא יכולות להעביר את האווירה שהייתה בצורה מדויקת. על מנת שתוכלו באמת לזכור מה שהיה, כדאי שתדאגו גם לתיעוד בווידאו של האירוע. דאגו שצלם הווידאו שלכם יערוך את סרט החתונה המלא, וכן ידאג לסרטון קצרצר שיסכם את האירוע שלכם. גם צלם הווידאו ילווה אתכם לאורך כל היום, כך שחשוב שתרגישו איתו בנוח וכן שתאהבו את סגנון העבודה שלו. העיקר שתוכלו לשבת ולצפות לאחר מכן בחתונה המיוחדת שלכם ולהתרגש מחדש מהרגעים המיוחדים שהיו.

 

מצאו את המיקום במושלם
צלמים לאירועים רבים מכירים את כל הלוקיישנים הכי טובים שיש, אבל אלו לא בהכרח יתאימו לכם. כדי שלא תיתקעו ברגע האחרון, דברו עם הצלם שלכם על מיקומים אפשריים לתמונות וחפשו גם אתם בעצמכם. מצאו מקום שיתאים מבחינת מזג האוויר ביום החתונה שלכם אבל גם כזה שמוצא חן בעינכם ומתאים בדיוק לכם. המקום כמובן שגם צריך להיות נוח לצילומים על מנת שלא להרוס את השמלה והחליפה, וגם יחסית קרוב לאירוע שלכם על מנת שלא תאחרו לחופה של עצמכם. בסופו של דבר, התמונות שלפני החופה הן חשובות ביותר.

 

מגנטים – מזכרות קטנות מאירועים גדולים
מעבר לצילומי סטילס ווידאו, חשוב שתדאגו שגם לאורחים שלכם תהיה מזכרת מהחתונה. תוכלו להזמין צלם מגנטים או להיעזר בצלם הסטילס שיוכל גם להפעיל מגנטים או להמליץ על צלם אחר שהוא מכיר. אם בא לכם להיות מקוריים, תוכלו לבחור להדפיס את צילומי המזכרת על מחזיקי מפתחות למשל, כוסות או כל מתנה אחרת שתרצו לחלק לאורחים שלכם.