טבעות ותכשיטים לאירועים וחתונות

יש לכם אירוע משמח ובא לכם להתגנדר? מחפשים טבעות לחתונה? צריכים תכשיטים לחינה? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת למצוא את התכשיטים המושלמים עבורכם.

 

טבעות להצעת נישואים
הצעת נישואים היא אירוע מרגש ומשמח ואין בן זוג שלא ירצה לפנק את בת זוגו בעת ההצעה המרגשת. הצעת נישואים כמובן שחייבת להיות מלווה בכריעת ברך והצעה של טבעת אירוסין. בחירת טבעות אירוסין יכולה להיות מורכבת ולא תמיד קל למצוא את הטבעת המושלמת. ישנם סוגים שונים של טבעות יהלומים לאירוסים – טבעת אירוסין קלאסית, טבעת אירוסין וינטג', טבעת אירוסין מזהב או מכסף או משולב. אם אתם רוצים לפנק את בת הזוג שלכם, חשוב שתבחרו עבורה טבעת יהלום שתהיה מושקעת ותהלום אותה. הטבעת מסמלת עבור בת הזוג שלכם כמה אתם מוכנים להשקיע בה ובעתיד המשותף שלכם. הכי חשוב שהטבעת תהיה כזאת שהכלה המיועדת תאהב ושתתאים לסגנון שלה. תוכלו להתייעץ עם הקרובים שלה על מנת לוודא שהטבעת תהיה מדויקת עבור האהובה שלכם.

 

טבעות לחתונה
טבעות נישואין הן שונות מטבעות אירוסים. כשמדובר בטבעת כמו טבעת נישואין, חשוב שהטבעת תהיה חלקה ועגולה וכמובן שתהיה שווה פרוטה על מנת שהרב יקבל אותה. טבעת הנישואים מסמלת את האהבה שלכם, שכמוה היא מעגלית ואין סופית. רוב הזוגות בוחרים בטבעת זהב אך ישנן מסורות שדווקא סוברות שעדיף שהטבעת תהיה עשויה כסף. תוכלו גם לבחור לחרוט את שמכם על הטבעות, להשקיע בחיתוכי לייזר מיוחדים ועוד. מה שהכי חשוב בסופו של דבר הוא שתאהבו את הטבעות שלכם ושתוכלו לענוד אותן לשארית חייכם יחד.

 

תכשיטים לחינה
רבים מהישראלים מציינים את הבאות לחתונה בחגיגת חינה. חגיגות החינה הגיעו ממסורות של עדות שונות והיום הפכו לנפוצות מאוד. במהלך טקס החינה נהוג כי קרובי משפחתם של החתן והכלה מקשטים אותם בתכשיטים מיוחדים. את הכלה נהוג לקשט במגוון תכשיטים לחתונה כמו צמיד לחתונה, שרשרת ועגילים לחתונה, ואת החתן נהוג לקשט גם כן בצמידים, שרשראות ושעון ייחודי. שאר האורחים לרוב מביאים כסף או כלי בית לזוג הצעיר.

 

להתקשט באירועים משמחים
אם אתם הולכים לאירוע מיוחד, חשוב לא רק שתתלבשו ותתאפרו בהתאם, אלא גם תדאגו להתקשט בתכשיטים בהתאם. דאגו שיהיו לכם בארון סטים שונים של תכשיטים שיתאימו לכל אירוע ולכל סגנון לבוש. התאימו את התכשיטים שלכם למה שאתם לובשים וכמובן שאחד לשני. כך למשל, אם ממש בא לך לענוד את שרשרת הזהב המיוחדת שלך מעל השמלה הירוקה, כדאי שתתאימי לה גם עגילי זהב וצמיד מיוחד מזהב. את לא חייבת תמיד ללבוש את אותם הסטים. תוכלי גם לשלב בין סטים שונים או בין תכשיטים בודדים שקנית, רק חשוב שתהיה התאמה בין התכשיטים עצמם וכמובן בינם לבין הלבוש הכללי שלך.